every things you need
 
 
سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

HD نرم افزار باتری Battery HD به نوبه خود یکی از بهترین برنامه های گوشی آندروید است که بوسیله آن می توانید مدیریتی جامع بر روی باتری گوشی خود داشته باشید. با این نرم افزار ویجتی زیبا بر روی دکستاب گوشی ایجاد می شود که شما را از وضعیت شارژ باتری گوشی مطلع می سازد. همچنین با Battery HD می توانید از عمکرد باتری در کارکردهای مختلف ( گوش دادن به موسیقی, کتاب خوندن, بازی کردن, استفاده از دوربین گوشی, مدت زمان آماده باش و غیره ) آگاه شوید.

Battery HD نرم افزار باتری HD برای گوشی های آندروید
 


ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 11:26 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 

دانلود نرم افزار کاربردی تمیز کننده حافظه فرم FMR Memory Cleaner برای گوشی های آندروید در دسترس شماست. شما توسط این برنامه قادر خواهید بود که حافظه گوشی خود را مدیریت کنید و حافظه گوشی خود را از برنامه های زاید پاک نمائید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید تا این نرم افزار بطور خودکار برنامه های بدون کاربرد را پاک نماید.
دانلود نرم افزار تمیز کننده حافظه فرم FMR Memory Cleaner سیستم عامل آندروید

 

 

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/D15/FMR%20Memory%20Cleaner%20_www.yekmobile.com.jpghttp://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/D15/FMR%20Memory%20Cleaner%203%20_www.yekmobile.com.jpg


 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 Smart Voice Recorder - نرم افزار ضبط خبرنگاری هوشمند مخصوص گوشی های آندروید.برای بسیاری از مشاغل ضبط صدا کاری لازم و مفید است تا بتوانند در زمانی دیگر شنیده ها را تحلیل نمایند.حال دیگر لازم به حمل وسیله اضافی برای این امر نیست چون توسط این برنامه قدرمند قادر خواهید بود صدای مورد نظر را با کیفیتی باور نکردنی ضبط و ذخیره نمائید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به کمرنگ نمودن صداهای اطراف اشاره نمود. همچنین با این برنامه قادر خواهید بود صدای عزیزان خود را با کفیتی بالا ضبط کنید و برای یادگاری ذخیره نمائید.  

 
دانلود نرم افزار ضبط خبرنگاری هوشمند Smart Voice Recorder آندروید

 

 

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/d16/Smart%20Voice%20Recorder-1_www.yekmobile.com.jpghttp://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/d/d16/Smart%20Voice%20Recorder-2_www.yekmobile.com.jpg



 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, :: 6:1 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. 

ImTOO iPhone Transfer نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار به خوبی با گوشی های آیفون ، گوشی های نسل۳ آیفون و آیفون ۳٫۱ سازگاری دارد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید. 

 

 

iphone transfer تبادل اطلاعات بین کامپیوتر و آیفون با ImTOO iPhone Transfer v5.4.0.20120709



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 249
بازدید کل : 60330
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید